De Zwangerschap van de Vrouwen van het Netwerk >> van de Agenda van vrouwen
De Advertenties van vrouwen

Het op dieet zijn tijdens Zwangerschap Mei beïnvloedt Baby

De Zwangerschap van Duirng van het dieetDe vrouwen die tijdens zwangerschap op dieet zijn zetten hun kinderen op ernstig gezondheidsrisico, zeggen deskundigen. De studie die door de onderzoekers van 200 kinderen bij de Universiteit van Southampton wordt uitgevoerd vond dat het dieet van de moeder in zwangerschap de gevoeligheid van het kind aan atherosclerose beïnvloedt. De studie die dat lager de warmtegevende opname van de moeder tijdens zwangerschap wordt geanalyseerd en wordt gecorreleerd, dikker de de slagadermuren van het kind. De onderzoekers gebruikten echoscopieën om de dikte van de muur van de slagader van de halsslagader in deze kinderen te meten. De deskundigen zeggen gewoonlijk een zwangere vrouw rond 2.500 calorieën per dag moet eten.

Deze kinderen, zeiden zij, zijn op groter risico om atherosclerose - het dik maken van de slagadermuren te ontwikkelen toe te schrijven aan vettige stortingen - en kunnen dientengevolge aan hartaanvallen en slagen later in het leven lijden. De atherosclerose is een voorwaarde waarin de slagadermuren dik wegens vette stortingen maken die daardoor het risico van hartaanvallen en slagen verhogen. De onderzoeker Dr. Catharine Gale zei de atherosclerose een progressieve voorwaarde was die vroeg in het leven begon.
„Onze studie levert voor het eerst direct bewijs in mensen dat het dieet van de moeder in zwangerschap de gevoeligheid van het kind aan atherosclerose zou kunnen beïnvloeden.

Hoewel de artsen en deskundige advies zwangere vrouwen om ongeveer 2.500 calorieën te eten per dag maar de spleet omhoog van calorieën die uit proteïne kwamen, vet en koolhydraten niet gekend zijn.
De onderzoekers zeiden het welk niet aandeel van de calorieopname uit vet kwam van belang was, proteïne of koolhydraat - het was de totale calorieopname die belangrijk was. De vereniging tussen slagaderdikte en warmtegevende opname bleef sterk zelfs daarna het rekening houden van met factoren zoals sociale klasse, het roken, oefeningsgewoonten en ziekte in zwangerschap.

Judy O'Sullivan, een hartverpleegster bij de Britse Stichting van het Hart, zei: „Deze studie wijst erop dat laag - de calorieopname tijdens zwangerschap beïnvloedt de dikte van de slagader van de halsslagader.
„Deze dikte kan een goede aanwijzing van athersclerosis in volwassenen zijn maar meer werk moet worden gedaan alvorens wij kunnen zeggen het zelfde voor kinderen waar is. Onze raad aan zwangere vrouwen is dat een gezond uitgebalanceerd dieet essentieel is om zowel moeder als baby de beste kans van het gezonder leven te geven.
„Beperkt of laag - het caloriedieet zou niet tijdens zwangerschap moeten worden gevolgd.“


Verwante Post:
Zwangerschapsmisselijkheid aan het Lagere Risico van Kanker van de Borst
De vrouwen die eigenlijk door zwangerschapsmisselijkheid tijdens hun zwangerschappen lijden kunnen gelukkig zijn omdat zij een lager risico kunnen hebben

Natuurlijke Vruchtbaarheid Boosteps
Klaar zwanger te worden? Deze gemakkelijke gezondheid en levensstijlveranderingen kunnen uw kansen verhogen. Ondanks alles bent u sindsdien verteld


Één Reactie op „het Op dieet zijn tijdens Zwangerschap Mei beïnvloedt Baby“

  1. Victoria Beckham zal omhoog voor Baby No.4 vetmesten | De Levensstijl, de Manier, de Gezondheid, de Schoonheid en de Persoonlijkheid van vrouwen zeggen
    7 augustus, 2006 bij 10:09 p.m.

    […] Als de vrouwen te dun zijn, kunnen zij ophouden menstruerend - betekenend zij kunnen niet zwanger worden. De strikte diëten kunnen ook in lage dieetopnamen van voedingsmiddelen resulteren essentieel voor zwangerschap. Een laag lichaamsvetpercentage kan vruchtbaarheid ook berokkenen. In normale volwassen vrouwen, bestaat het vet ongeveer uit 28 percent van lichaamsgewicht en als het onder 22 percenten daalt, kan de ovulatie ophouden. „Victoria dat is overeengekomen om samen met het te gaan omdat zij en David gelukkiger zijn dan ooit op het ogenblik en ook omdat zij wanhopig om is op te vatten. Na het hebben van drie zonen, dievan zij dearly houden, zouden beiden van een meisje aan dote.“ absoluut houden Het kwam ook te voorschijn dat zij haar kleren moest hebben die worden veranderd om hen van spoor-dun het onder water zetten van haar tegen te houden kader. Verwante Post: De culinaire Schurken voor Mythen DietSeven van de Geheimen van ProgramTen van het Dieet van het Verlies van het Gewicht van het Blijven Slank voor Actieve Bezige Vrouwen WomenHow krijgen de Ziekte van BabyMorning van Tweelingen, Teken van slecht het Eten van Mamma   [verbinding] […]

Post Antwoord


XHTML: U kunt deze markeringen gebruiken: <a href= "" title= "" > <abbr title= "" > <acronym title= "" > <b> <blockquote cite= "" > <code> <em> <i> <strike> <strong>

Glimlach: :mrgreen: :| :verdraaid: :pijl: 8O :) :? 8) :kwaad: :D :idee: :oops: :P :broodje: ;) :schreeuw: :o :lol: :x :( :!: :?:



Reclame