Κατανάλωση των μήλων κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης για να προστατεύσει το μωρό από το άσθμα
Η κατανάλωση των μήλων ενώ έγκυος μπορεί να δώσει ένα νέο νόημα σε ένα μήλο ημερησίως κρατώντας το γιατρό μακριά, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύεται στο θώρακα σε απευθείας σύνδεση την Παρασκευή. Οι μητέρες που τρώνε τα μήλα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορούν να προστατεύσουν τα παιδιά τους από την ανάπτυξη του άσθματος αργότερα στη ζωή. Αυτή η νέα έρευνα από τις Κάτω Χώρες και τη Σκωτία ακολούθησε τη δίαιτα από σχεδόν 2.000 έγκυοι γυναίκες και εξέτασε τα αποτελέσματα της μητρικής διατροφής στην ανάπτυξη εναέριων διαδρόμων σε περισσότερο από 1.200 των παιδιών τους πέντε έτη αργότερα.
Τα παιδιά των μητέρων που έφαγαν τα μήλα είχαν έναν σημαντικά μειωμένο κίνδυνο για την ανάπτυξη άσθματος και παιδικής ηλικίας, σύμφωνα με τους ερευνητές στο πανεπιστήμιο του Αμπερντήν.
Αυτή η μελέτη εστιάζει στις ιατρικές αξιολογήσεις για το άσθμα και τα σχετικά συμπτώματα (δηλ., που) όταν τα παιδιά ήταν πέντε χρονών. Ως αποτέλεσμα των αξιολογήσεων που αναφέρθηκαν σε αυτήν την έρευνα, εκτός από τα μήλα, δεν υπήρξε καμία συνεπής ένωση που βρέθηκε μεταξύ της προγενέθλιας κατανάλωσης μιας σειράς των υγιεινών τροφίμων και του άσθματος στα 1253 παιδιά που αξιολογήθηκαν. Αυτοί οι ίδιοι ερευνητές εξέθεσαν προηγουμένως τις θετικές ενώσεις μεταξύ της μητρικής κατανάλωσης βιταμινών Α, Ε, Δ και ψευδάργυρος με το μειωμένο κίνδυνο του άσθματος, wheeze και εκζέματος στα παιδιά.
Η μόνη άλλη θετική ένωση που βρέθηκε μεταξύ της προγενέθλιων εισαγωγής τροφίμων και της μείωσης κινδύνου των παιδιών ήταν με τα ψάρια, για τα οποία οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα παιδιά των μητέρων που έφαγαν τα ψάρια είχαν μια χαμηλωμένη επίπτωση του γιατρός-επιβεβαιωμένου εκζέματος. «Η παρούσα μελέτη προτείνει στις ευεργετικές ενώσεις μεταξύ της μητρικής εισαγωγής μήλων κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και wheeze και του άσθματος στην ηλικία πέντε,» σύμφωνα με τους ερευνητές.
Πρόσθεσαν ότι τα συμπεράσματά τους «προτείνουν μια συγκεκριμένη επίδραση μήλων, ενδεχομένως λόγω του φυτοχημικού περιεχομένου του, όπως flavonoids.»
Το άσθμα είναι χρόνια αρρώστια των εναέριων διαδρόμων, τα οποία προκαλούν τις επιθέσεις, τη συντομία της αναπνοής, τη θωρακική συμπίεση και το βήξιμο. Δεν υπάρχει καμία θεραπεία για το άσθμα, αν και τα συμπτώματα μειώνονται μερικές φορές με την πάροδο του χρόνου. Με την κατάλληλη αυτοδιαχειριστική και ιατρική περίθαλψη, οι περισσότεροι άνθρωποι με το άσθμα μπορούν να ζήσουν κανονικές ζωές.
Πηγή-IANS
SRM/B
Σχετική θέση:
Διαμάχη Placentophagy
Το Placentophagy είναι η κατανάλωση του πλακούντα μετά από τη γέννηση, είναι κοινό μεταξύ των θηλαστικών - και επίσης σε μερικούς ανθρώπινους πολιτισμούς.
Ασθένεια πρωινού, προστασία για τη μητέρα και το μωρό
Η ασθένεια πρωινού κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι πραγματικά μια προστατευτική αντανάκλαση, η οποία προστατεύει το μωρό από τα δηλητήρια στα ανθυγειινά τρόφιμα που τρώονται
Γυναίκα Βικτώριας - λογισμικό εγκυμοσύνης γυναικών
Περιέχει το ημερολόγιο, μυστικό ημερολόγιο, η υπενθύμιση κρυπτογραφεί το λεύκωμα φωτογραφιών, προστατεύει το σημειωματάριο και παρακολουθεί του εμμηνορροϊκού κύκλου γυναικών για το σας
Οι προσιτές τραπεζικές εργασίες αίματος σκοινιού
Πολλοί άνθρωποι ψάχνουν τις τραπεζικές εργασίες αίματος σκοινιού που είναι σε θέση να χρησιμοποιηθούν ως αναφορές τους μέσα
JX ημερολόγιο ωογένεσης - λογισμικό εγκυμοσύνης
JX το ημερολόγιο ωογένεσης είναι ένας εύκολος και φιλικός προς το χρήστη υπολογιστής ωογένεσης για τις γυναίκες. Το πρόγραμμα υπολογίζει τις εύφορες ημέρες σας και εξετάζει













2 απαντήσεις «στην κατανάλωση των μήλων κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης για να προστατεύσει το μωρό από το άσθμα»
Γεια εκεί!
Μέρη των νέων πραγμάτων στο διαδίκτυο…. αυτές τις μέρες Διάβασα κάτι χθες ότι η κατανάλωση των ψαριών κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης κάνει το μωρό που το ευφυές… τώρα εδώ μήλο πρόκειται να βοηθήσει τα καλά πράγματα μωρών… επίσης να σας ευχαριστήσουν για τη διανομή….
καλά είμαι νέος εδώ… θέλησα ακριβώς να πω γεια…
κρατήστε την καλή εργασία….τώρα έχετε έναν άλλο κανονικό αναγνώστη…
γειά σου ο καθένας.
im συγκεχυμένος… διάβασα ένα άρθρο και αυτός δηλώνει ότι η κατανάλωση των ψαριών κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης δεν είναι καλή για το μωρό. .it μπορεί να έχει επιπτώσεις στον εγκέφαλο του μωρού. .is αυτό αληθινό;
Μετα απάντηση