Κίνδυνος καφέ στις έγκυοι γυναίκες
Οι δανικοί ερευνητές αναφέρουν ότι τα μέτρια μέτρια ποσά κατανάλωσης καφεΐνης κατά τη διάρκεια των γυναικών εγκυμοσύνης δεν προκαλούν τις πρόωρες ή ελλειπείς γεννήσεις. Οι ερευνητές δεν βρήκαν κανένα στοιχείο μιας σύνδεσης μεταξύ της πρόωρης γέννας, του βάρους γέννησης και του ποσού καφεΐνης που καταναλώθηκε από το motherstobe.
Οι προηγούμενες μελέτες πρότειναν ότι η καφεΐνη να βλάψει τα αγέννητα μωρά όπως μένει στο σύστημα πιό μακροχρόνιο στις έγκυοι γυναίκες, που περνούν εύκολα σε ένα αυξανόμενο μωρό. Τα συγκρουόμενα αποτελέσματα από τις πιό πρώτες μελέτες «έχουν μπερδεψει τις αρχές δημόσιας υγείας και σε μερικές χώρες οι έγκυοι γυναίκες προειδοποιούνται ενάντια στην κατανάλωση καφεΐνης, ««οι ερευνητές γράφουν στη British Medical Journal.
Αντίθετα από άλλα ερευνητικά προγράμματα στα οποία οι γυναίκες που είχαν δώσει γέννηση ρωτήθηκαν πόσο καφέ ήπιαν ενώ έγκυος, οι δανικοί επιστήμονες έλεγξαν 1.207 έγκυους εραστές καφέ που επιλέχτηκαν τυχαία για να πιουν είτε το α είτε αφαίρεσαν την καφεΐνη παρασκευάζουν κατά τη διάρκεια του δεύτερου μισού της εγκυμοσύνης. Η ομάδα χωρίστηκε σε δύο, με 568 γυναίκες που πίνουν το συνηθισμένο στιγμιαίο καφέ και την κατανάλωση 629 που αφαιρέσθηκε την καφεΐνη. Κάθε γυναίκα ελέγχθηκε τακτικά για να ελέγξει την εισαγωγή καφεΐνης της, που περιλαμβάνει από τα ποτά όπως η κόλα. Οι συντάκτες έλεγξαν έπειτα το βάρος γέννησης 1.150 νεογέννητων μωρών και το μήκος της εγκυμοσύνης για 1.153 των μωρών. Μεταξύ των γυναικών η κατανάλωση ο καφές, 4.2 τοις εκατό των νηπίων γεννήθηκαν πρόωρα, και 4.5 τοις εκατό ήταν μικρά για την κυητική ηλικία, εναντίον πρόωρων γεννήσεων 5.2 τοις εκατό και 4.7 τοις εκατό λειποβαρών στην αφαιρεσμένη την καφεΐνη ομάδα.
«Αυτή η μελέτη είναι καλύτερη από τις άλλες μελέτες που έχουν δημοσιευθεί επειδή έχει βασίσει σε ένα πολύ ισχυρότερο σχέδιο,» εν λόγω ανώτερος συντάκτης ο Δρ Jorn Olsen, καθηγητής και καρέκλα του τμήματος επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας, Λος Άντζελες. «Αυτή η μελέτη παρέχει αρκετά καλά τα στοιχεία ότι η καφεΐνη, σε το, δεν μειώνει την εμβρυϊκή αύξηση, αν και μπορεί να έχει άλλες παρενέργειες.»
Γυναίκες που κάπνισαν περισσότερα από 10 τσιγάρα ημερησίως είχαν τα μωρά με ένα χαμηλότερο μέσο βάρος γέννησης εάν τυχαιοποιήθηκαν η ομάδα έναντι των καπνιστών που τυχαιοποιήθηκαν στην αφαιρεσμένη την καφεΐνη ομάδα. Αν και αυτός που βρίσκει να οφείλεται στην πιθανότητα, οι συντάκτες που δηλώθηκαν μπορεί, αυτό θα μπορούσαν επίσης να είναι επειδή οι καπνιστές μεταβολίζουν την καφεΐνη γρηγορότερα από τους μη καπνιστές. Και η καφεΐνη μπορεί να έχει τα αποτελέσματα πέρα από αυτά που μελετώνται.
«Δεν μπορούμε να αποκλείσουμε ότι η καφεΐνη θα μπορούσε να παραγάγει την αποβολή ή άλλα πράγματα. Η μελέτη μας εξέτασε μόνο την εμβρυϊκή αύξηση και την πρόωρη παράδοση, έτσι ώστε είναι το μόνο πράγμα που ξέρουμε περίπου,» Olsen εν λόγω. «Δεν έχουμε κανέναν λόγο να θεωρήσουμε ότι ο καφές είναι ένα απαραίτητο προϊόν για τις έγκυοι γυναίκες. Σκέφτομαι ότι είναι σοφό ότι πρέπει να είναι ελάχιστα προσεκτικοί, αλλά, εν πάση περιπτώσει, εάν μια έγκυος γυναίκα γέννησε σε ένα χαμηλό μωρό βάρους γέννησης, είναι ιδιαίτερα απίθανο ότι αυτό συνέβη.»
Σχετική θέση:
Όφελος μωρών
Επιτέλους, ένας καλός λόγος να υπάρξει ένα μωρό όταν είστε πάνω από 35 - αυτό έχει βρεθεί για να μειώνει
Σημάδια τεντωμάτων: Κοινές αιτίες
Τι είναι σημάδια τεντωμάτων; Τα σημάδια τεντωμάτων είναι οι δυσάρεστες γραμμές τεντωμένων ιστών που εμφανίζονται στους ανώτερους μηρούς ή
Το καρφί στίλβωση αυξάνει τον κίνδυνο γεννετικών προβλημάτων
Οι πρώτοι τρεις μήνες της εγκυμοσύνης είναι λεπτοί και ενδεχομένως επικίνδυνοι χρόνοι για το αυξανόμενο μωρό (έμβρυο και έμβρυο). Φτωχός
Οι βιταμίνες μπορούν να μειώσουν Preeclampsia τον κίνδυνο
Η λήψη multivitamins γύρω από το χρόνο της σύλληψης μειώνει εντυπωσιακά τον κίνδυνο μιας γυναίκας preeclampsia, επίσης γνωστό ως τοξιναιμία, η οδήγηση
Φυσική γονιμότητα Boosteps
Έτοιμος να πάρει έγκυος; Αυτές οι εύκολες αλλαγές υγείας και τρόπου ζωής μπορούν να αυξήσουν τις πιθανότητές σας. Παρά όλα έχετε την υποχρέωση από τότε













Μετα απάντηση