Εγκυμοσύνη γυναικών δικτύων >> ημερολογίων γυναικών
Αγγελίες γυναικών

Οι βιταμίνες μπορούν να μειώσουν Preeclampsia τον κίνδυνο

Οι βιταμίνες μπορούν να μειώσουν Preeclampsia το PIC κινδύνουΗ λήψη multivitamins γύρω από το χρόνο της σύλληψης μειώνει εντυπωσιακά τον κίνδυνο μιας γυναίκας preeclampsia, επίσης γνωστό ως τοξιναιμία, ο οδηγώντας λόγος της περιπλοκής κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης που μπορεί να είναι θανατηφόρα σε μια γυναίκα και το έμβρυό της, ερευνητές στο πανεπιστήμιο της έκθεσης του Πίτσμπουργκ. Τα παιδιά των μητέρων με preeclampsia είναι πέντε φορές πιθανότερο να πεθάνουν κατά τη διάρκεια της γέννησης από εάν γεννήθηκαν στις μητέρες χωρίς τον όρο, και αναφέρεται για 15 τοις εκατό των πρόωρων γεννήσεων στις ΗΠΑ. Η μόνη θεραπεία για τον όρο γεννά. Οι προηγούμενες pre-eclampsia μελέτες έχουν εστιάσει κατά ένα μεγάλο μέρος στη χρήση βιταμινών μετά από το πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης και έχουν βρεί λίγο όφελος.

Οι γυναίκες που πήραν multivitamins τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα τρεις μήνες πριν από την έναρξη της εγκυμοσύνης και τρεις μήνες μετά από ήταν γεγονότα μειώσεων preeclampsia κατά 45 τοις εκατό για τις γυναίκες συνολικά και κατά 72 τοις εκατό για τις γυναίκες που δεν είναι υπέρβαρες, η μελέτη που βρίσκεται. Το έγγραφο σχεδιάζεται για τη δημοσίευση στο 1 ζήτημα τυπωμένων υλών του Σεπτεμβρίου του περιοδικού.
«Τα στοιχεία μας δείχνουν ότι οι γυναίκες που δεν είναι υπέρβαρες πριν από την εγκυμοσύνη και που χρησιμοποίησαν multivitamins τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα πριν από τη σύλληψη και στους πρώτους τρεις μήνες της εγκυμοσύνης μείωσαν τον κίνδυνο preeclampsia τους κατά εντυπωσιακά 72 τοις εκατό έναντι εκείνων που δεν διάρκεσαν ένα multivitamin κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής της περιόδου,» εν λόγω Lisa Bodnar, Ph.D., ΜΊΛΙΑ/ΏΡΑ, R.D., βοηθός καθηγητής της επιδημιολογίας στο πανεπιστήμιο της Σχολής του Πίτσμπουργκ της δημόσιας υγείας (GSPH).

Preeclampsia σκότωσε ήδη περίπου 76.000 γυναίκες και έμβρυα ετησίως παγκοσμίως. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, εμφανίζεται σε περίπου 8 τοις εκατό των εγκυμοσυνών και αποτελεί 15 τοις εκατό των πρόωρων γεννήσεων. είναι πιό επικρατών στον αναπτυσσόμενο κόσμο, όπου αποτελεί μέχρι και τα 80 τοις εκατό των μητρικών θανάτων. Και ενώ η επεξεργασία είναι ευκολότερα - διαθέσιμος στις αναπτυγμένες χώρες, preeclampsia παραμένει η κύρια αιτία του μητρικού θανάτου. Τα νήπια γεννημένα στις μητέρες με preeclampsia έχουν έναν κίνδυνο θνησιμότητας πέντε φορές μεγαλύτερης από εκείνοι γεννημένοι στις γυναίκες με τις κανονικές εγκυμοσύνες. Στις Ηνωμένες Πολιτείες μόνο, σχεδόν 15 τοις εκατό των πρόωρων παραδόσεων είναι αποτέλεσμα preeclampsia.

«Preeclampsia είναι ένας ενδεχομένως καταστρεπτικός όρος για τη μητέρα και το μωρό,» παρατήρησε James Μ. Roberts, M.D., διευθυντής του ερευνητικού κέντρου magee-Womens και του ανώτερου συντάκτη του εγγράφου. «Μπορεί να είναι ότι η λήψη ενός multivitamin πριν από τη σύλληψη επηρεάζει θετικά την εμβρυική εμφύτευση, η οποία είναι μια φυσιολογική διαδικασία που είναι γνωστή για να είναι ανώμαλη preeclampsia. Περισσότερη μελέτη απαιτείται για να διευκρινίσει αυτά τα συμπεράσματα.»
Οι ερευνητές είναι αβέβαιοι των λόγων για τους οποίους η χρήση multivitamin εμφανίζεται να μην έχει κανένα όφελος preeclampsia στον κίνδυνο στις υπέρβαρες γυναίκες, ο Δρ Bodnar είπε. «Μπορεί να είναι ότι τα χαρακτηριστικά multivitamins, που περιέχουν τις χαμηλές θρεπτικές δόσεις, μπορούν να μην είναι επαρκή να υπερνικήσουν τις μεταβολικές προκλήσεις που συνδέονται με την ανάπτυξη preeclampsia μαζί με την ύπαρξη υπέρβαρα και έγκυα,» αυτή πρόσθεσε. «Αλλά πάλι, περισσότερη μελέτη απαιτείται για να εξετάσει αυτές τις ιδέες.»


Σχετική θέση:
Ασθένεια πρωινού στο χαμηλότερο κίνδυνο καρκίνου του μαστού
Οι γυναίκες που υποφέρουν μέσω της ασθένειας πρωινού κατά τη διάρκεια των εγκυμοσυνών τους μπορούν πραγματικά να είναι τυχερές επειδή μπορούν να έχουν έναν χαμηλότερο κίνδυνο

Όφελος μωρών
Επιτέλους, ένας καλός λόγος να υπάρξει ένα μωρό όταν είστε πάνω από 35 - αυτό έχει βρεθεί για να μειώνει

Κατανάλωση των μήλων κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης για να προστατεύσει το μωρό από το άσθμα
Η κατανάλωση των μήλων ενώ έγκυος μπορεί να δώσει ένα νέο νόημα σε ένα μήλο ημερησίως κρατώντας το γιατρό μακριά, σύμφωνα με

Απαγόρευση καπνίσματος κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης
Το Αρκάνσας είναι για έναν μήνα μακρυά από την επιβολή μιας εθνικής απαγόρευσης καπνίσματος, και τώρα μερικοί νομοθέτες θέλουν να απαγορεύσουν έγκυο

Το καρφί στίλβωση αυξάνει τον κίνδυνο γεννετικών προβλημάτων
Οι πρώτοι τρεις μήνες της εγκυμοσύνης είναι λεπτοί και ενδεχομένως επικίνδυνοι χρόνοι για το αυξανόμενο μωρό (έμβρυο και έμβρυο). Φτωχός




Διαφήμιση